A RITME DE LA FERIA D’ABRIL

El berenar del mes d’abril, el vam realitzar en un entorn molt especial: la Caseta de la Hermandad de los Romeros que, com cada any per aquestes dates se situa al Fórum de Barcelona, per celebrar la tradicional Feria d’Abril. En aquesta ocasió, vam assistir 235 persones, entre professionals de la fundació, persones protegides per l’entitat, persones voluntàries i membres del patronat.

El 28 d’abril, no va ser un dia molt assolellat a Barcelona, tot al contrari, va ser fred i plujós, però el temps no va impedir divertir-nos en una tarda plena d’anècdotes i confidències a un bon ritme. Sí, el ritme, no podia faltar. Totes les persones es van animar, després del pica-pica, a ballar al ritme de la música més variada: salsa, pop, pasodobles, rumbes i, com no, les sevillanes.

Un any més, la Hermandad de los Romeros ens va obrir les seves portes per compartir una tarda entranyable amb totes les persones que formem part de la fundació, de tertúlia, pica-pica i ball.

Com una imatge val més que mil paraules, hem pujat algunes fotos a la nostra pàgina de Facebook perquè pugueu veure com vam gaudir d’aquest esdeveniment tan especial i esperat. Per accedir al contingut de les imatges clica aquí