Articles del Blog

AMPLIANT LA XARXA DE COL·LABORACIÓ

Setembre

Seguim treballant amb la Fundació Banc de Recursos, en el projecte de Pont Alimentari per ampliar de forma continuada el nombre de persones beneficiàries. El projecte és una iniciativa que pretén incidir en la reducció del malbaratament alimentari i fomentar la solidaritat a través d’una xarxa d’interacció entre empreses donants i receptores de suport.

El dia 21 de setembre es va ampliar la col·laboració dels supermercats Consum amb Som – Fundació i ja són 7 botigues de Bonpreu, Consum i Veritas les que conformem la xarxa d’entitats amb què treballem.

En aquests moments, 16 persones a qui l’entitat dóna suport es beneficien setmanalment dels excedents que generen aquests supermercats, siguin aliments frescos o cuinats, així com de productes que es veuen obligats a retirar perquè estan mal etiquetats.

El Projecte Pont Alimentari contribueix oferint recursos a persones, a qui la fundació dóna suport i que tenen una situació econòmica molt vulnerable i, alhora, facilita que aquestes persones puguin planificar millor la resta de la compra setmanal.

Des de Som – Fundació seguim destinant esforços a fer créixer aquest projecte per tal de continuar millorant la qualitat de vida de les persones que atenem.