Articles del Blog

US CONVIDEM A FER LA VOSTRA SELECCIÓ

comissió-postals-persones-discapacitat-intel·lectualLa  comissió  de  Postals  de  Nadal,  formada per cinc professionals de Som – Fundació, es va reunir la setmana passada per escollir les 10 postals finalistes del concurs de postals nadalenques que es va convocar a l’entitat al mes de setembre. Hem de destacar que els participants ho han posat molt difícil i que els integrants de la comissió no ho van tenir gens fàcil per fer la tria final. Però al final, es van posar d’acord i aquí us presentem les postals finalistes:

concurs-postals-persones-discapacitat-intel·lectual

Ara comença la fase de votacions en què podran participar les persones a qui donem suport, els voluntaris, les voluntàries, les persones seguidores de la nostra pàgina de Facebook, els professionals i els membres del Patronat de la fundació.

Per aconseguir la màxima participació s’han publicat les imatges a la nostra pàgina de facebook perquè els seguidors puguin seleccionar les seves 3 postals preferides donant M’agrada a la foto corresponent.

Des del dia 21 fins al 29 de novembre es distribuiran uns fulls de votació entre els professionals i els membres del patronat de la fundació perquè puguin fer la seva tria.

Al mateix temps, el dia 30 de novembre, quan celebrem l’habitual berenar mensual, s’entregaran els fulls de votació entre els assistents per aconseguir la participació en les votacions de totes les persones que així ho desitgin.

El resultat de les votacions es comunicarà el dia 1 de desembre als finalistes i també es publicarà a les xarxes socials de Som – Fundació. Les tres postals guanyadores seran les que la fundació enviarà aquest any com a felicitació nadalenca a les persones que col·laboren amb l’entitat.

Us convidem a escollir les vostres 3 postals preferides