Avís Legal

Queda totalment prohibida la seva reproducció, distribució o enllaç des d’una altra pàgina web sense previ consentiment exprés i escrit de Som – Fundació Catalana Tutelar.

Som – Fundació Catalana Tutelar es reserva en tot moment el dret de poder realitzar, sense previ avís, modificacions en el contingut de la seva pàgina web o en la seva configuració i presentació. Els continguts de la web s’actualitzen periòdicament i a causa del fet que aquesta actualització no és immediata, li recomanem que confirmi sempre en Som – Fundació Catalana Tutelar la vigència i exactitud dels seus continguts.

Som – Fundació Catalana Tutelar declina qualsevol responsabilitat que pogués resultar per la informació continguda en pàgines web de tercers a les quals es pugui accedir per enllaços -links- des de la pàgina web de Som – Fundació Catalana Tutelar. La presència d’aquest tipus d’enllaços en la nostra pàgina web té una finalitat merament informativa i en cap cas suposa suggeriment, invitació o recomanació.

L’usuari es compromet a utilitzar els serveis d’aquesta web d’acord amb els termes exposats en aquest “Avís legal” i la mera utilització dels serveis d’aquesta web n’implica l’acceptació. Per això, si les condicions d’ús d’aquesta web detallades en aquest Avís Legal no són de la seva conformitat, pel seu interès li demanem que no en faci ús , ja que qualsevol ús que faci de la web o dels serveis en ella inclosos implicarà l’acceptació dels termes legals recollits en aquest text.

L’usuari d’aquesta pàgina web que atempti contra la imatge o reputació de Som – Fundació Catalana Tutelar, així com qui utilitzi il·lícitament o fraudulentament els dissenys, logotips o continguts de la web serà responsable de la seva actuació davant de Som – Fundació Catalana Tutelar.

L’usuari que accedeixi a aquesta pàgina web accepta que Som – Fundació Catalana Tutelar no serà responsable de cap conseqüència , dany o perjudici que es derivin d’aquest accés, de l’ús de la informació d’aquesta pàgina web o per l’accés a altres matèries en la xarxa a través de les connexions amb aquesta pàgina web.