Articles del Blog

EL DINAR DE NADAL

Dinar-de-Nadal-discapacitat-intel·lectual
El dissabte 16 de desembre vam celebrar el tradicional Dinar de Nadal a l’hotel Barceló Sants de Barcelona. Cada vegada ens reunim més persones per gaudir d’una data tan assenyalada i, en aquesta ocasió, ens vam ajuntar 494, entre persones a les quals l’entitat dóna suport, voluntaris, voluntàries, convidats, membres del patronat i professionals. Aquest any, amb motiu de la celebració del 30è aniversari de Som – Fundació, vam comptar també amb la presència d’en Ramón Lamiel, gerent de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, i de l’Àngels Betriu, responsable de la Comissió d’Assessorament i Supervisió de les Persones Jurídiques sense Ànim de Lucre que tinguin atribuïda la Tutela de Menors o Incapacitats.

Voluntariat-persones-discapacitat

Abans de començar la vetllada, l’Anna Sánchez, responsable del Programa de Voluntariat, es va reunir amb sis persones voluntàries, que formen part del projecte #YoTbPuc fer voluntariat i a les quals l’entitat dóna suport, per coordinar les tasques que havien de dur a terme.

Al moment de les postres, en Jordi Costa, president de Som – Fundació, va requerir la presència dels voluntaris i voluntàries per destacar i agrair-los la gran feina que fan amb les persones amb discapacitat intel·lectual quan els  acompanyen en les diverses activitats que comparteixen.

Posteriorment, les 7 persones finalistes del III Concurs de Postals de Nadal i els 3 guanyadors van rebre els corresponents diplomes i regals.

I, arribem al moment més esperat del Dinar: el lliurament de regals. Amb els primers compassos de la cançó Celebration, de Kool & The Gang, van aparèixer els professionals de la fundació ballant al ritme de la música amb les borses plenes de regals per repartir entre els assistents.

Per finalitzar la vetllada vam poder de gaudir d’una foto, amb disfressa inclosa al gust del consumidor, en un fotomaton que es va habilitar per a l’ocasió.

Va ser una celebració molt entranyable que vam poder compartir amb totes les persones que formem part de Som – Fundació.

Gràcies a tothom per fer-ho possible!