CELEBRANT EL NADAL

Dinar_Nadal

Les dates nadalenques són sempre especials i en la fundació ens agrada trobar-nos amb totes les persones que en formem part per celebrar el tradicional Dinar de Nadal. El 22 de desembre ens vam reunir 546 persones a l’hotel Barceló Sants de Barcelona entre voluntaris, voluntàries, persones usuàries, professionals i membres del patronat per gaudir d’una data tan assenyalada i tan esperada per a molts de nosaltres.

En aquesta ocasió vam comptar amb la col·laboració de 15 persones usuàries, que formen part del programa #JoTbPuc, que van acompanyar els assistents amb problemes de mobilitat a les taules que tenien assignades. Al mateix temps, van participar en la preparació dels murals de les postals del concurs de 2018.

Al moment de les postres, en Jordi Costa, president de Som – Fundació, va felicitar a l’equip de treball i a les persones que formen part del programa #JoTbPuc per haver aconseguit el premi Lluís Martí a la millor pràctica de responsabilitat social, atorgat el dia 14 de desembre per la Federació Catalana de Voluntariat Social.

Posteriorment, els 4 guanyadors i les 6 persones finalistes del IV Concurs de Postals de Nadal van rebre els seus corresponents regals i diplomes.

I va arribar el moment en què es van apagar els llums de la sala i van entrar els professionals de la fundació amb les bosses plenes de regals per repartir als assistents. Podeu veure un fragment de la coreografia que vam estar assajant per al lliurament dels regals en el vídeo publicat a la nostra pàgina de facebook.

Junts vam gaudir d’una tarda plena d’anècdotes i moments entranyables.

Gràcies a tothom per fer-ho possible!