CELEBRANT EL NADAL

Nadal-amb-persones-discapacitat-intel·lectual

Un any més, vam celebrar el tradicional dinar de Nadal de Som – Fundació a l’hotel Barceló Sants de Barcelona. Ens ha fet molta il·lusió haver pogut comptar amb l’assistència de 478 persones, entre persones a les quals l’entitat dóna suport, persones voluntàries, patrons i professionals de la fundació.

La vetllada començava amb el missatge de benvinguda d’en Josep Tresserras, director gerent de           Som – Fundació. A partir d’aquí, s’iniciava un moment distès entre les persones de les diverses taules per poder compartir vivències i moments molt entranyables.

En el moment de les postres, en Jordi Costa, president de Som – Fundació, va lliurar els diplomes a les set persones finalistes del Concurs de Postals nadalenques 2016 així com els premis als guanyadors.

Després va arribar un dels moments més esperats per a tots els assistents: el lliurament dels regals. Aquest any no podia ser diferent i els professionals de la fundació van fer una entrada triomfal a la sala, com ja ens tenen acostumats, amb la bossa dels regals i vestits per al moment estrella de la vetllada.

Però encara faltava una bona sorpresa!! En Josep Tresserras va anunciar que hi havia un fotomaton disponible a la sala per a totes les persones que volguessin fer-se una foto en un format diferent. Per immortalitzar aquest moment es facilitava alguns articles de festa perquè la gent interessada es pogués disfressar per a l’ocasió i fer-se una foto divertida amb els seus companys. Immediatament, es va formar una cua plena de color que seguia el ritme de les cançons que sonaven mentre esperaven.

Va ser una celebració plena de bons moments que vam compartir totes                                   les persones que formem part de la fundació.