COM MILLORAR EL TALLER D’EDUCACIÓ FINANCERA

La Cristina S., la Fátima M., en Jerònim N. i la Núria G. van assistir amb altres persones usuàries al taller d’Educació Financera que un grup de valoració-financera-persones-amb-discapacitat voluntaris i voluntàries de l’Associació de voluntaris de “La Caixa” van impartir el dia 14 de febrer. En aquesta formació es van familiaritzar amb eines que els ajudaran a millorar l’administració dels seus diners de butxaca i a estalviar una part dels seus ingressos.

Des de la fundació, els vam demanar que valoressin la formació rebuda perquè és el que ens permetrà millorar el contingut de les pròximes cites formatives que ja hi ha planificades.

Els preguntem sobre què han après en aquest taller i les seves respostes van ser:

• M’ha ajudat a distribuir els diners de butxaca en funció de les necessitats que tinc
  • Saber pagar l’import exacte quan compro
  • Ser conscient dels diners que tinc i saber el que gasto

valoració-taller-voluntarios-la-caixaA més, van indicar que els va ser molt útil l’explicació que els van donar sobre el funcionament de les targetes, ja que desconeixien el tema de les comissions bancàries. No obstant això, van puntualitzar que no se’ls va informar del que feien els bancs amb aquests ingressos i que els agradaria saber-ho en les pròximes sessions.

Referent a la valoració del material, ens van comentar que els va ser molt útil poder utilitzar material accessible, però els hagués agradat utilitzar diners reals en lloc de fotocòpies.

Finalment, van recomanar fer el taller en dues sessions: una d’informació i una altra de pràctica per fer més exercicis i poder destinar una mica més temps a resoldre’ls.

Gràcies per les recomanacions que intentarem aplicar en les pròximes sessions!