Articles del Blog

COMPARTINT L’EXPERIÈNCIA DELS COMPANYS DE SUPORT

experiencia-companys-de-suport
En Pedro G. forma part del grup de Companys de Suport que es va crear al mes de març de 2015 a Som – Fundació. Durant aquest temps ha compartit la seva experiència amb els nous companys que han sol·licitat el suport d’aquest grup, amb l’objectiu de millorar la seva incorporació a la fundació, gestionar les noves situacions d’aquesta etapa i resoldre els dubtes que tenien en aquest nou procés de la seva vida.

El passat 14 de juliol, en Pedro G., acompanyat d’en Raúl Olivera –coordinador de l’àrea social- va presentar la seva experiència personal en aquest programa als seus companys de residència. Un total de 20 companys i 6 professionals de la residència van assistir a la xerrada.

En Pedro tenia moltes ganes d’explicar als assistents què va aprendre i què va necessitar durant el temps de la formació. En la seva presentació també va compartir els dubtes que tenia al principi d’estar tutelat per la fundació, com ha anat gestionant aquests plantejaments i com ha pogut donar suport a altres persones que, com ell, un dia arriben a Som – Fundació sense saber exactament què significa tenir una entitat tutelar que et protegeix i dóna suport en el teu projecte personal.

Els seus companys de residència, van poder resoldre dubtes i plantejar situacions en què es troben diàriament, i en Pedro els va oferir eines i informació útil per gestionar les seves incerteses.

És important destacar l’actitud proactiva d’en Pedro així com la seva dedicació per preparar primer i fer, finalment, una presentació tan amena als seus companys.

Va ser una trobada formal plena de bons moments. Tots els assistents van quedar molt satisfets i el van felicitar per voler compartir la seva experiència amb ells. Enhorabona Pedro!