CONCURS DE POSTALS NADALENQUES

felicitacio-nadal-discapacitat-intel·lectual

Ja s’està acabant l’estiu i ja estem començant a preparar les festes nadalenques. Encara que sembli que falten molts dies, el temps passa molt de pressa … Per aquest motiu, us convidem a participar al concurs de postals nadalenques de 2016.  A continuació us expliquem els punts que heu de tenir en compte per presentar les vostres propostes creatives.

PARTICIPANTS
Podran participar totes les persones a les quals l’entitat dóna suport.

MATERIAL
Les persones interessades a participar-hi hauran de presentar una fotografia o un dibuix amb motius nadalencs. Si es presenten diverses propostes, es tindrà en compte la més original.
La fotografia s’haurà de lliurar en format jpg i el dibuix es pot fer amb cartolina o, bé, amb paper.

DATA DE LLIURAMENT
La data màxima de recollida de la postal nadalenca serà el dia 15 de novembre.

LLOC DE LLIURAMENT
Es podrà lliurar el dibuix o la fotografia al referent o auxiliar de tutela o directament a la recepció de la fundació.

SELECCIÓ DE LA POSTAL NADALENCA GUANYADORA
La fundació designarà un equip de quatre professionals de l’entitat que s’encarregaran de seleccionar les 10 postals més originals. Aquesta selecció es publicarà a la pàgina de facebook per aconseguir que les persones que formen part de la comunitat de som–fundació escollin les 3 creacions favorites, fent M’AGRADA sobre la imatge corresponent.

Al mateix temps, es crearà un full amb les 10 postals seleccionades per tal que la resta de persones que formem part de somfundació ( les persones a les quals l’entitat dóna suport, els professionals de l’entitat, les persones voluntàries i el patronat ) puguem votar.

D’altra banda, les persones que vagin al berenar del dia 24 de novembre també podran participar en la votació de la postal nadalenca a través dels fulls que es distribuiran entre els assistents.

El dia 25 de novembre es farà el recompte definitiu de totes les votacions obtingudes i es farà la comunicació pertinent a través dels canals habituals de l’entitat: Coses Nostres, facebook i twitter.

La targeta guanyadora i les dues finalistes s’utilitzaran com a felicitació nadalenca de la fundació.

PREMI
La persona guanyadora del concurs podrà gaudir d’un dinar per a dues persones en un dels 400 restaurants que inclou el cofre regal que aconseguirà.
Les persones que quedin en el 2n i 3r lloc obtindran dues entrades per anar al cinema i veure la pel·lícula que més els agradi.

Us animem que ens feu arribar les vostres propostes més creatives i originals.
Esperem les vostres fotografies o els vostres dibuixos!