CONEIXEM ALS FINALISTES DEL IV CONCURS DE POSTALS

concurs-postals-nadal-discapacitat-intel·lectualLa comissió de Postals de Nadal es va reunir el 19 de novembre per fer la selecció de les 10 postals finalistes corresponent al IV Concurs de Postals nadalenques de la fundació. La comissió està formada per professionals de diverses àrees de Som – Fundació: l’Angelina Gutiérrez, la Cande Infante, la Irina Rodríguez, en Rodrigo Porras i la Sandra Sánchez.

En aquesta ocasió, han participat 76 persones usuàries que ens han presentat 87 propostes. La comissió ha hagut de valorar els dibuixos, les fotografies i les manualitats que ens han arribat i no ho han tingut gens fàcil per escollir als finalistes. Però després del debat han arribat a un acord i a continuació us presentem la selecció:

concurs-nadal-discapacitat-intel·lectual

A partir d’ara, ens toca a nosaltres escollir les 3 postals que més ens agradin perquè puguin ser utilitzades com a felicitació nadalenca de la fundació. La selecció es pot fer a través de:

• Facebook S’inclouran les imatges dels 10 finalistes perquè totes les persones que ens segueixen a través de la nostra pàgina puguin fer la seva selecció.
  • Llistat a les oficines. Des del dia 20 fins al dia 29 de novembre es distribuiran uns fulls de votació entre els professionals i els membres del patronat de la fundació perquè puguin triar les seves postals preferides.
  • Berenar. En el berenar que celebrarem el dia 29 de novembre es lliuraran uns fulls de votació entre els assistents perquè puguin votar totes les persones que així ho desitgen i aconseguir la màxima participació possible.

El dia 3 de desembre es comunicarà el resultat de les votacions a les persones finalistes i, al mateix temps, es publicaran a les xarxes socials de la fundació.

Us animem a fer la vostra selecció!