EL BERENAR A LA FERIA

berenar-feria-d-abril-persones-amb-discapacitat

El 2 de maig vam celebrar el berenar al ritme de la Feria d’Abril. Un any més, la Caseta de los Romeros ens va oferir el seu espai per gaudir de la trobada.

L’Asunción S., en Cristòbal O., l’Eduardo G., en Fernando V., l’Ivan L., l’Israel C., la Marta F., en Rafa G., en Rafael L., la Rafaela V. i la Sara Q., persones voluntariat-inclusiu-feria-d-abrilusuàries que formen part del programa #JoTbPuc, ens esperaven a l’entrada del recinte del Fòrum per indicar-nos com arribar a la caseta i acompanyar-hi les persones amb mobilitat reduïda.

En aquesta ocasió hem comptat amb la presència d’en Manel Giraldo, director territorial d’Aigües de Barcelona, entitat que ha patrocinat part del berenar i ha regalat un obsequi a tots els assistents.

El berenar de la Feria d’Abril és una cita molt esperada per tots nosaltres perquè ens trobem amb els companys i les companyes de la fundació per compartir una tarda molt animada. A més, és un dels berenars més nombrosos, perquè vam coincidir 306 persones, entre voluntaris, voluntàries, persones usuàries, professionals i membres del patronat.

Després de les primeres tertúlies i el pica pica, un gran nombre de persones es van animar a ballar al ritme de la música més variada: salsa, pop, rumbes i, evidentment, les sevillanes. Tambè hi va haver gent que es va estimar més quedar-se a la taula xerrant amb els seus companys i gaudir d’una bona conversa.

Com una imatge val més que mil paraules, hem pujat algunes fotos a la nostra pàgina de Facebook perquè puguis veure com vam gaudir d’aquest esdeveniment tan especial i esperat. Per a accedir al contingut de les imatges clica aquí