EL PREMI DE L’ESPORT

L’Ivan M. ha estat escollit pels entrenadors de l’equip de bàsquet de La Salle-Ampans per presentar la seva candidatura com a millor jugador a la secció d’Special Olympics de la 48a edició de la Nit de l’esportista que, com cada any, ha estat organitzada per l’Ajuntament de Manresa.

nit-de-l-esportista-special-olympicsEls entrenadors van destacar l’excel·lent actitud que l’Ivan ha mostrat durant tota la temporada, representant els valors de l’esport, com ara, la responsabilitat, la paciència, el sacrifici, la constància, … Alhora, van indicar que havia estat un gran líder positiu, amb un gran esperit de resiliència davant les derrotes i que ha cohesionat l’equip ja que era la segona veu per sota dels entrenadors.

Abans del lliurament de premis, l’Ivan ens comentava que no recordava l’edat en la qual va començar a jugar al bàsquet perquè era molt petit, però sempre li ha agradat practicar algun esport. No fa gaire va descobrir el pàdel i s’ha aficionat a jugar un partit a la setmana.

El que més li agrada és practicar diferents activitats esportives perquè és una bona forma de relacionar-se amb gent molt diversa i, al mateix temps, de fer amics.

L’Ivan estava satisfet de com havia anat la temporada de bàsquet perquè l’equip havia millorat el seu joc, malgrat que els resultats no els havien acompanyat. Però ell havia aconseguit jugar tots els partits, fet que considerava tot un èxit.

Quan els entrenadors li van cridar per comunicar-li que la seva candidatura era finalista per presentar-la a aquesta edició de la Nit de l’esportista, no s’ho podia creure! Se sentia molt orgullós d’ell mateix i també del seu equip. Durant la conversa, abans de conèixer la decisió del jurat, va admetre que estava una mica nerviós per saber qui seria el guanyador i, al mateix temps, estava emocionat.

Imagineu-vos quan va saber que, finalment, era ell el guanyador en la categoria d’Special Olympics … estava radiant, satisfet i molt content de poder celebrar-ho amb la gent que estima!

Enhorabona, Ivan!