Els seus problemes són els teus i te´ls emportes a casa

Raimon1

En Raimon és un vell conegut de la casa. Forma part de Som Fundació des de fa ja quasi una dècada i durant tot aquest temps ha estat voluntari del Sebastià, del José i de l’Ortensio. Ara, per motius personals, no s’hi pot dedicar tant, però vol continuar vinculat a les persones que ha acompanyat durant aquests anys.

Què és per a tu ser voluntari?
Per mi és una cosa que es porta a dins. Abans no m’hi podia dedicar perquè treballava i no tenia gaire temps, però a partir de la jubilació vaig començar a fer tasques voluntàries a diverses entitats i a col•laborar en diferents moviments socials, com ara els “iaioflautes”.

Quina ha estat la teva experiència amb Som Fundació?
Les persones tutelades t’ho agraeixen molt, te n’adones que és una bona causa i que val molt la pena. És una feina que reconforta, ets sents molt unit a la persona, els seus problemes són els teus i te´ls emportes a casa. No solament és passejar, és preocupar-se que tot li vagi bé.

Continuaràs fent tasques voluntàries?
Ara he decidit desvincular-me’n una mica, per l’estat de salut. Les persones tutelades necessiten que hi estiguem al 100% i jo ara no puc dedicar-m’hi tant com caldria. Ara faré un Voluntariat que impliqui menys dedicació, sense horaris i amb un compromís menor.

Gràcies, Raimon!