ENS TROBEM AL DINAR DE REIS

dinar-reis-persones-discapacitat-intelectual

Un any més, ens vam trobar el dia 10 de gener amb les persones usuàries de Lleida per celebrar el tradicional Dinar de Reis.

Aquest any ens vam reunir en el restaurant La Fonda del Nastasi per gaudir d’un bon dinar en què no van faltar els típics caragols lleidatans. Vam assistir 44 persones, entre professionals, membres del patronat i persones a qui donem suport.

La disposició de les taules permetia als assistents conversar sobre temes molt diversos que van provocar alguna anècdota i moments molt divertits.

Abans del brindis, les persones finalistes del Concurs de Postals de Nadal 2018 van rebre els corresponents diplomes de la mà d’en Jordi Costa, president de Som – Fundació.

Posteriorment, els professionals de la fundació van distribuir els regals a les persones usuàries. Com us podeu imaginar, els regals són sempre molt benvinguts i molt esperats, malgrat que, en aquesta ocasió, es lliuressin amb una mica de retard.

I, arribant a aquest moment, va començar a sonar la música i van sortir a ballar les persones més animades. A poc a poc es va anar afegint més gent a la pista que es va atrevir a fer les primeres coreografies grupals.

Va ser una trobada amb molt de ritme!

Podeu veure més fotos de la celebració a  la nostra pàgina de Facebook.