ENS TROBEM AMB ELS COMPANYS

companys-discapacitat-intel·lectualL’entitat ha fomentat la creació d’un grup de persones usuàries que es reuneixen des del passat mes de febrer una tarda al mes en la fundació, de 18 a 19.30 h. Les expectatives del grup són molt variades, però tothom està d’acord que els interessa crear un espai on tractar temes molt diversos, com per exemple, avantatges de les quals es puguin beneficiar, cursos de formació, sortides culturals, etc. i compartir experiències amb la resta de companys.

De moment, són dotze persones les que formen part d’aquest grup, però està obert a tots els usuaris i usuàries que es vulguin anar afegint. Es pretén que sigui el seu espai, amb la finalitat de crear xarxa i vincles amb totes les persones que formem part de la fundació. Per aquesta raó, es va considerar que el nom del grup ho havien de posar els mateixos integrants i entre tots i totes van decidir anomenar-se Som Companys.

En cada trobada tracten els temes que van plantejar en la reunió anterior i comparteixen altres informacions interessants per als companys. Aquestes reunions estan coordinades per dos professionals de la fundació, Montse Gozálvez i en Raúl Olivera, per ajudar-los a focalitzar els assumptes que siguin més rellevants per a tots els assistents.

En definitiva, es tracta d’un grup que, a mesura que es va reunint, va creant el seu espai de trobada a la seva pròpia mesura amb l’objectiu de tractar i compartir els assumptes que més els interessa. Estem convençuts que és una bona alternativa per promoure la sociabilització del col·lectiu que atenem.