Entre vestidors

olesa-montserrat-persones-amb-discapacitat-intel·lectual

Nosaltres quan fem les coses les fem bé, i per això vam veure “La Passió” a Olesa de Montserrat, un dels llocs més reconeguts que fa aquesta obra històrica. Vam desplaçar-nos al peu de Montserrat una bona representació de la nostra entitat, entre persones tutelades, voluntàries i treballadores, per gaudir d’aquest espectacle teatral de primera categoria.

Els actors i les actrius, persones amateurs i vinculades al poble, van fer una posada en escena brillant d’un guió que no va deixar-nos indiferents. A més, vam poder assabentar-nos de moltes curiositats i secrets de la història de l’obra, del teatre i dels seus decorats, sens dubte, el punt fort de l’espectacle. I per fer-la més nostra vam visitar els vestidors de l’equip artístic i vam pujar a l’escenari, i ens vam sentir per un dia protagonistes d’aquesta història centenària.

Volem donar les gràcies a totes les persones que van acompanyar-nos-hi, especialment als voluntaris que van venir, alguns que s’estrenaven i d’altres veterans, i que van poder aprofitar la sortida per compartir experiències.