FENT VOLUNTARIAT

Dins del marc del programa de voluntariat inclusiu #JoTbPuc, i amb la col·laboració de l’Associació de Voluntaris de “La Caixa”, set persones a les quals donem voluntariat-persones-discapacitatsuport van participar en les jornades formatives que cada estiu organitza l’Inefc i que se celebraran a Barcelona des del dia 2 fins al 6 de juliol. Les càpsules “Enforma’t d’estiu” inclouen conferències, taules rodones per debatre temes d’interès, cursos i activitats formatives dirigides a estudiants, llicenciats i graduats en Ciències de l’Activitat Física.

Els voluntaris i les voluntàries que formen part de #JoTbPuc van realitzar voluntariat juntament amb les persones voluntàries de l’Inefc. En Cristòbal O., en Juan F., la Lluïsa L., en Román R. i la Sara Q. es van dedicar a donar suport a l’organitzacióCapsules formativeslliurant acreditacions, repartint el material, com ara motxilles, samarretes o llibretes, facilitant les identificacions als alumnes i dirigint-los a les aules corresponents.

L’Israel C. i l’Ivan L. van estar d’assistents, cadascun en una aula, per donar suport en la distribució dels materials i ajudar, tant al professor com als alumnes, si feia falta.

En finalitzar la primera jornada, l’organització els va oferir la possibilitat de participar en una de les càpsules que havia tingut més èxit, “El circ a l’aula”. Van poder descobrir i practicar els malabars i, al mateix temps, conèixer alguns dels trucs necessaris per ser un bon artista. S’ho van passar genial!