GAUDINT DE LA FERIA D’ABRIL

Feria-d-abril-persones-amb-discapacitat
Hem començat el mes de maig amb el ritme de la Feria d’Abril. El 3 de maig vam celebrar el berenar a la Caseta de la Hermandad de los Romeros que, com cada any per aquestes dates, se situa al Fòrum de Barcelona per donar la benvinguda a la primavera. Malgrat que el bon temps no ens va acompanyar gaire, ja que es va presentar una tarda plujosa i amb temperatura fresqueta, no va impedir que gaudíssim de valent d’aquesta trobada.

#JoTbPuc-voluntariat-inclusiuAquest any hem comptat amb la col·laboració de sis persones que formen part del programa #JoTbPuc, en Cristòbal O., l’Israel C., la Lluïsa L., en Rafael G., la Rafaela V. i en Roman R., per acompanyar als assistents fins a la caseta i indicar-los els seients que tenien assignats.

#JoTbPuc-voluntariat-inclusiuEls integrants del programa #JoTbPuc van estar molt enfeinats perquè van atendre a un gran nombre de persones que es van animar a participar en aquesta trobada. En aquesta ocasió,  hi vam coincidir 260 persones, entre persones usuàries, professionals, voluntaris, voluntàries i membres del patronat.

Va ser una trobada molt concorreguda que vam iniciar amb un pica-pica per continuar amb un ball a la pista a ritme de música pop, salsa, rumbes i sevillanes, però, sempre hi ha gent que prefereix quedar-se a la taula xerrant amb els seus companys i gaudint d’una bona tertúlia.

Hem fet una selecció d’alguns moments d’aquest esdeveniment que podeu veure a la nostra pàgina de facebook  clicant aquí