Articles del Blog

GAUDINT DE LA FERIA D’ABRIL

Feria-d-abril-persones-amb-discapacitat
Hem començat el mes de maig amb el ritme de la Feria d’Abril. El 3 de maig vam celebrar el berenar en la Caseta de la Hermandad de los Romeros que, com cada any per aquestes dates se situa en el Fòrum de Barcelona per donar la benvinguda a la primavera. Malgrat que el bon temps no ens va acompanyar gaire, ja que es va presentar una tarda plujosa i amb temperatura fresqueta, no va impedir que gaudíssim de valent d’aquesta trobada.

#JoTbPuc-voluntariat-inclusiuAquest any hem comptat amb la col·laboració de sis persones que formen part del programa #JoTbPuc, en Cristòbal O., l’Israel C., la Lluïsa L., en Rafael G., la Rafaela V. i en Roman R., que s’han ocupat d’acompanyar als assistents fins a la caseta i d’indicar-los els seients que tenien assignats.

#JoTbPuc-voluntariat-inclusiuEls integrants del programa #JoTbPuc van estar molt enfeinats perquè van atendre a un gran nombre de persones que es van animar a participar en aquesta trobada. En aquesta ocasió,  hi vam coincidir 260 persones, entre persones usuàries, professionals, voluntaris, voluntàries i membres del patronat.

Va ser una trobada molt concorreguda que vam iniciar amb un pica-pica per continuar amb un ball en la pista a ritme de música pop, salsa, rumbes i sevillanes. Però, sempre hi ha gent que prefereix quedar-se a la taula xerrant amb els seus companys i gaudint d’una bona tertúlia.

Hem fet una selecció d’alguns moments d’aquest esdeveniment que podeu veure a la nostra pàgina de facebook  clicant aquí