Articles del Blog

GAUDINT DEL PRIMAVERA SOUND

primavera-sound-persones-discapacitat-intel·lectual
La fundació va aconseguir de nou, i ja són cinc anys consecutius, la col·laboració del Primavera Sound per assistir a aquest gran esdeveniment musical que es va celebrar a Barcelona des del dia 31 de maig fins al 4 de juny. L’organització del festival ens va oferir entrades gratuïtes per 33 persones, entre professionals i persones a les quals l’entitat dóna suport, per assistir als diversos concerts que van tenir lloc durant aquest cap de setmana.

Un dels objectius que es persegueixen amb l’assistència a aquest tipus d’esdeveniments és oferir l’oportunitat a les persones que atenem, amb un nivell baix de recursos econòmics, de participar en una activitat diferent, molt estimulant a nivell cultural i, alhora, integradora en la societat.

Les persones que vam tenir la sort d’assistir a aquest festival vam gaudir tant dels concerts que es van celebrar com de participar en algunes de les coreografies que s’organitzaven de forma espontània amb la resta del públic. Potser un dels nostres concerts preferits va ser el de Grace Jones per la seva força musical i la seva espectacular posada en escena. Però també ens va encantar el de Sampha, Descendents, Van Morrison, Metronomy, Arcade Fire i el de Hinds.

Però el Primavera incloïa també altres opcions:

• Participació en jocs
    L’Ivan L. va ser el més hàbil del grup i va guanyar una granota ignífuga. Com podeu imaginar estava molt content amb el premi!
  • Karaoke
    L’Eduardo G., en Fernando V., l’Ivan L. i la Rafaela V., acompanyades per l’Amanda Salto i la Raquel Hidalgo, referents tutelars, es van animar a protagonitzar un karaoke. I, ho van fer bastant bé! Podeu veure la seva actuació clicant aquí

Vam gaudir d’un cap de setmana intens, ple de ritme i molt bona música.

Agraïm a Primavera Sound la seva col·laboració!