Articles del Blog

GRUP DE SUPORT A LA DIRECCIÓ

J Manuel Som - Fundacio

Plena Inclusión España ha iniciat el procés de renovació del Grup de Suport a la Direcció (GADIR), en què busquen nous membres per oferir l’oportunitat a altres persones de participar en l’assessorament de plans d’acció i en la col·laboració de projectes que es duen a terme en la confederació.

Al Congrés de Toledo de 2010 es va aprovar la participació de persones amb discapacitat en els òrgans de decisió i tres anys més tard es va crear GADIR. Actualment, està format per cinc persones amb discapacitat intel·lectual, un membre de la Junta directiva, el Director, l’adjunta a Direcció i la Responsable de Comunicació de Plena Inclusión España.

En José Manuel Gazulla, persona a qui la fundació dóna suport, és un dels candidats que s’ha presentat per formar part de GADIR. En José Manuel s’ha consagrat com un dels activistes i artistes més peculiars com a DJ en el sector social, col·lectiu, cultural i artístic. Ha realitzat diverses ponències i ha treballat en equip amb altres col·lectius socials, entitats i persones amb diversitat funcional.

Durant 3 anys i mig, en José Manuel ha estat membre de l’Observatori de Drets i del consell de participació de persones amb diversitat funcional en Dincat Plena Inclusió Catalunya. Actualment, forma part de diverses campanyes reivindicatives en mitjans de comunicació. Per ampliar la informació sobre la candidatura d’en José Manuel clica aquí

Plena Inclusión facilita al seu web els currículums complets sobre els candidats que s’han presentat per formar part de GADIR, així com els detalls sobre el procés de votació. Les persones interessades a votar poden fer-ho des del dia 18 de setembre fins al 6 d’octubre i hauran de triar 4 candidats clicant aquí. Està previst que el dia 11 d’octubre coneguem als nous membres de GADIR.