HÀBITS SALUDABLES

El grup de Som Companys estava interessat a fer una activitat sobre hàbits saludables i van decidir dur-la a terme el 21 de maig en Som – Fundació.

batuts-som-companysLa Montse Gozálvez i la Carla Arcos, professionals de la fundació, van ser les encarregades de plantejar una activitat dinàmica i de caràcter lúdic amb la finalitat d’aconseguir la màxima participació de les persones assistents. L’objectiu del taller era sensibilitzar als participants sobre la importància que té la dieta alimentària en l’estat de la salut.

Van començar la sessió amb l’emissió d’un vídeo que mostrava la “roda d’aliments”, un recurs molt didàctic que ajuda a conèixer els aspectes bàsics d’una dieta equilibrada i el paper nutricional que té cada grup d’aliments en aquesta.

També es va compartir informació i recomanacions per tenir una vida saludable: fer exercici, beure aigua, deixar de fumar, reduir el habits-saludables-som-companysconsum de brioixeria, dormir 8 hores diàries, etc.

Després de la teoria, tocava portar-lo a la pràctica i, que millor, que fer-ho preparant unes receptes de batuts que van tan bé per aquesta època! Així doncs, els assistents es van posar els guants, van pelar la fruita i la verdura per elaborar uns batuts boníssims i molt saludables.