Articles del Blog

III. CONCURS DE POSTALS NADALENQUES

concurs-persones-amb-discapacitat-intel·lectual
Un any més us convidem a participar al Concurs de Postals Nadalenques 2017.  Sembla que encara falten molts mesos pel Nadal, però els dies passen volant i, a més, volem que tingueu temps suficient per presentar-nos les vostres propostes més creatives!

A continuació, us indiquem els detalls d’aquesta convocatòria:

1. Qui hi pot participar?
Totes les persones a les quals l’entitat dóna suport.

2. Què s’ha de presentar?
Les persones que participin al Concurs han de presentar una fotografia o un dibuix amb motius nadalencs.
Si una persona presenta més d’una postals s’escollirà la proposta més original. La resta d’opcions seran desestimades.

3. Quina és la data límit de lliurament?
Podeu lliurar la vostra postal al vostre referent o auxiliar de tutela fins al dia 9 de novembre. Si ho preferiu, també podeu lliurar-la a les oficines del carrer Sant Fructuós, 12, de Barcelona.

4. Com es farà la selecció de la postal guanyadora?
Es crearà un equip de la fundació amb 5 professionals que seran els encarregats de fer una primera selecció de 10 postals. D’aquestes 10 postals, s’hauran de triar les 3 millors i es farà a través de les xarxes socials i durant el berenar del 30 de novembre entre totes les persones que formem part de l’entitat:

• persones a les quals l’entitat dóna suport
  • persones voluntàries
  • professionals de la fundació
  • membres del Patronat

Les 3 postals que obtinguin més vots seran les que s’utilitzaran com a felicitació nadalenca de la fundació.

5. Quin premi es donarà?
Els participants del concurs podran aconseguir els premis següents:

1er Premi def

La persona guanyadora del concurs, amb la postal més votada,

podrà gaudir d’un dinar per a dues persones en un dels

460 restaurants que inclou el cofre regal de Smartbox.

Entrades cinema.png

Les persones que quedin en el 2n i el 3r lloc obtindran dues entrades

per anar al cinema amb qui vulguin i veure la pel·lícula que més els agradi

Els premis es lliuraran al dinar de Nadal que celebrarem el 16 de desembre de 2017.

Ara us toca a vosaltres.
Us animem a presentar les vostres propostes més originals.
Teniu temps fins al 9 de novembre!