IV CONCURS DE POSTALS DE NADAL

Comencem una nova edició del Concurs de Postals de Nadal i ja en van quatre! Ens consta que hi ha alguns de vosaltres que ja l’esteu esperant i aquest any, al mes de setembre, ja ens heu fet arribar les primeres postals.

No obstant això, a continuació us indiquem els detalls d’aquesta convocatòria:

1. Qui hi pot participar?
Totes les persones a les quals la fundació dóna suport.

concurs-postal-nadal-2. Què s’ha de presentar?
Les persones que participin al Concurs han de presentar una fotografia o un dibuix amb motius nadalencs.
Si una persona presenta més d’una postal s’escollirà la proposta més original. La resta d’opcions seran desestimades.

3. Quina és la data límit de lliurament?
Podeu lliurar la vostra postal al vostre referent o auxiliar de tutela fins al dia 15 de novembre. Si ho preferiu, també podeu lliurar-la a les oficines del carrer Sant Fructuós, 12, de Barcelona.

4. Com es farà la selecció de la postal guanyadora?
Es crearà un equip de la fundació amb 5 professionals que seran els encarregats de fer una primera selecció de 10 postals. D’aquestes 10 postals, s’hauran de triar les 3 millors i es farà a través de les xarxes socials i durant el berenar del 29 de novembre entre totes les persones que formem part de l’entitat:

— persones a les quals l’entitat dóna suport
— persones voluntàries
— professionals de la fundació
— membres del Patronat

Les 3 postals que obtinguin més vots seran les que s’utilitzaran com a felicitació nadalenca de la fundació.

5. Quin premi es donarà?
Els participants del concurs podran aconseguir els premis següents:

1er Premi
cofre-regal-SmartboxLa persona guanyadora del concurs, amb la postal més votada, podrà gaudir d’un dinar per a dues persones en un dels 460 cinema-per-a-persones-amb-discapacitat-intel·lectualrestaurants que inclou el cofre regal de Smartbox.

Les persones que quedin en 2n i el 3r lloc obtindran dues entrades per anar al cinema amb qui vulguin i veure la pel·lícula que més els agradi

Els premis es lliuraran al dinar de Nadal que celebrarem el 22 de desembre de 2018.

Us animem a presentar les vostres propostes més originals.
Teniu temps fins al 15 de novembre!