JA TENIM LES 10 POSTALS FINALISTES

participants-persones-suport-discapacitat

Al Concurs de Postals Nadalenques 2016que vam convocar el mes de setembre passat, hem comptat amb la participació de 79 participants. Algunes persones ens han fet arribar més d’una proposta i per aquest motiu disposem de 87 postals per escollir-ne les 10 finalistes.

Els originals que ens han fet arribar els participants, persones a les quals la fundació dóna suport, mostren un tipus de creativitat molt diversa.  Hem pogut veure des de les postals més tradicionals fins arribar a les més abstractes que inclouen conceptes ben diferents i plenes de colors.

concurs-nadales-persones-discapacitat-suport

El Grup de Postals Nadalenques, format per quatre professionals de la fundació, s’ha reunit el dia 17 de novembre per fer la preselecció de les 10 finalistes. La selecció no ha estat gens fàcil, però finalment s’han posat d’acord.

Ara comença la fase de votacions, en què podran participar les persones a les quals donem suport, les persones voluntàries, els seguidors de la nostra pàgina de Facebook, els professionals i els patrons de la fundació.

COM PARTICIPAR EN LA VOTACIÓ
Les persones interessades a participar-hi podran seleccionar les seves 3 postals que més les agradin a través d’una de les opcions següents:

• Pàgina de Facebook de la fundació
  • Al berenar del dia 24 de novembre es facilitarà un full a totes les persones assistents per afavorir-hi la seva participació
  • Durant la setmana del 18 al 24 de novembre es distribuirà un full entre les diferents àrees de la fundació per facilitar la votació als professionals que ho desitgin

Us convidem a escollir les vostres postals preferides!