JOCS EUROPEUS A PARIS

inclusió-esport-persones-amb-discapacitatL’Israel C. juga a hoquei des de fa 5 anys en el Junior FC Grup Catalònia de Sant Cugat.  Del 14 al 22 de juliol va participar amb el seu equip als Jocs Europeus del campionat INAS que es van celebrar a Paris.

Com ja us podeu imaginar, l’Israel estava molt content de poder assistir a una competició europea i aconseguir finalitzar una bona temporada, ja que en la lliga BBVA Hoquei Plus de 2017-2018, en què competeixen habitualment, van quedar en quart lloc. Una classificació que no està gens malament, però ell insisteix que “cal millorar cada any”. Segur que ho aconseguiran!

inclusio-persones-amb-discapacitatDe fet, ja han obtingut una millor posició en els Jocs Europeus, ja que van aconseguir el tercer lloc. No obstant això, l’Israel ens comentava a l’entrevista que la classificació va estar molt renyida, perquè els partits amb països com Itàlia, Portugal, Holanda i França van ser molt competitius. Però l’equip va estar molt unit durant tota la competició i va anar superant els seus rivals.

A la pregunta de què és el que més destacaria d’aquesta experiència, l’Israel ens va contestar que ressaltaria l’actitud de l’entrenadora: “Va aconseguir “posar-nos les piles per gaudir cada dia dels partits i passar-nos-ho al màxim de bé possible”.

Finalment, cal destacar que l’Israel és un gran atleta que, a més de l’hoquei, practica bàsquet, futbol, handbol i atletisme.

Enhorabona pels bons resultats que estàs aconseguint amb l’esport!