Pilar i Nati

La Pilar N. és una entusiasta nata, tot i que la vida li ha plantejat reptes no sempre agradables. No perd el somriure, és molt agraïda i gaudeix de cada moment, de cada segon, com si en fos l´últim. És molt activa, quan no és a la feina és a la residència o amb els companys fent alguna sortida. Li agraden les manualitats i fer receptes de cuina, més encara si pot regalar-les o compartir-les amb les persones que estima.

Per a la Pilar des de fa un temps la Nati forma part d’aquest petit cercle de gent que estima: una persona que ha passat a ser una peça clau per al seu benestar. Per fer un passeig, per jugar amb la seva gata, per berenar o prendre un suc al bar del barri… Ella sempre hi és, acompanyant-la en el seu dia a dia i escoltant les seves peculiars històries.

“La Nati és més que una companya, és com una mare, com una germana, la meva millor amiga”. Amb aquestes paraules la Pilar descriu la seva voluntària, tot afegint que té molta paciència i es preocupa per ella. “Sóc feliç compartint aquests moments amb ella, estic molt agraïda”, comenta mentre es dispersa parlant de les seves coses.

Sap diferenciar molt bé quin és el paper de la Nati i de la resta persones que formem part de Som Fundació i que vetllem perquè tingui una bona qualitat de vida. Sap que la Sofia i la Montse, l’equip que es responsabilitza d’ella, la portaran al metge quan no estigui bé i s’encarregaran que no li falti res, cosa que agraeix moltíssim. D’altra banda, la Nati serà la seva companya de batalles, per passar-ho bé, vaja.

I no s´equivoca. La Nati arriba on sovint no podem arribar nosaltres, convertint-se en la seva confessora, estimant-la i, sobretot, normalitzant la seva vida.

Gràcies Nati i Pilar, per compartir amb nosaltres aquesta experiència!