MILLORANT LA GESTIÓ DEL PRESSUPOST

finances-persones-discapacitat-intel·lectualUn grup de voluntaris i voluntàries de l’Associació de voluntaris de “La Caixa” ha impartit un nou taller d’educació financera a persones usuàries de Som – Fundació. La sessió s’ha dut a terme el 14 de febrer a les instal·lacions de CaixaFòrum.

L’objectiu de la formació era facilitar eines que ajudin les persones amb discapacitat intel·lectual a conèixer el valor de les coses i prendre consciència de les seves despeses diàries, amb la finalitat d’administrar millor els seus diners de butxaca i aprendre a estalviar una part dels seus ingressos.

En la sessió han participat 14 persones usuàries que formen part del programa de Vida Independent de la fundació i estan interessades a millorar la gestió de la seva economia.

En aquesta ocasió, els docents han utilitzat materials amb informació accessible, que han creat específicament per a aquest taller, amb la finalitat de facilitar la comprensió del contingut i fomentar la participació de l’alumnat. S’han creat grups per treballar els temes i resoldre els exercicis que finances-persones-discapacitat-intel·lectuals’anaven plantejant i així posar en pràctica els conceptes que s’han tractat.

Les persones usuàries que han participat en el taller, l’han valorat de forma molt positiva i, en finalitzar la sessió, comentaven que posaran en pràctica el que han après per poder estalviar i poder tenir algun capritx, de tant en tant.