Articles del Blog

MILLORANT L’AUTONOMIA

Ens reincorporem després de la Setmana Santa amb molta energia i amb una nova proposta adreçada a les persones a les quals acompanyem des de Som-Fundació.

formació-discapacitat-intel·lectual-millorar-autonomiaLa Maria Rosa T., s’acaba d’incorporar a Som – Fundació com a voluntària i amb ella hem decidit organitzar un taller a mida de les persones usuàries per tal de facilitar aprenentatges dirigits a fomentar la seva autonomia. La Maria Rosa és economista, compromesa amb el món social i realitza activitats de voluntariat amb una altra entitat.

El taller comença avui, dia 3 d’abril, fins al 12 juny i s’impartirà a les oficines de la fundació durant tots els dimarts de 16.30 a 18.00 hores. El contingut del taller inclou unes propostes per reforçar la lectura i l’escriptura, consolidar operacions de càlcul bàsic, interpretar mapes o conèixer recorreguts senzills amb bus o metro, aprendre alguna recepta senzilla o atrevir-nos a fer alguna activitat artística.

Tots els temes estan enfocats des d’un vessant molt pràctic, i fins i tot lúdic, amb la intenció d’incorporar habilitats de manera amena i entretinguda i que, alhora, els permeti guanyar autonomia.

En aquesta primera edició hi participen sis persones a les quals l’entitat dóna suport que han mostrat el seu interès a adquirir nous coneixements que les faciliti el seu dia a dia: l’Aida R., el Rafa G., el Rafa L., la Rebeca C. i el Xavi B.