Articles del Blog

PARTICIPACIÓ A LA TROBADA DE VOLUNTARIAT “AIXÓ ENGANXA!”

Aixo enganxa marge esquerra 40Durant el cap de setmana passat, 14 i 15 de novembre, es va celebrar a Calafell la Trobada de Voluntariat, organitzada per Dincat, sota el lema “Això enganxa!“.

Les jornades anaven dirigides als voluntaris i voluntàries que col·laboren en el sector de la discapacitat intel•lectual i del desenvolupament. L’objectiu principal de les trobades era fomentar l’intercanvi de coneixements a través de la creativitat i reflexionar sobre el paper del voluntariat en l’àmbit de la discapacitat.

Aixo enganxa 6

Durant aquests dos dies es van portar a terme diferents activitats: conferències, tallers artístiscs, vídeo

Aixo enganxa 4fòrum i una taula rodona, on va participar en Constancio E., una de les persones que forma part del Programa de Voluntariat de som – fundació. En Constancio va poder compartir la seva experiència com a voluntari tutelar amb la resta de companys, explicant el vincle afectiu que s’ha establert durant aquests anys amb l’Oscar, persona tutelada per la fundació, a la qual dedica part del seu temps lliure.

A més a més, les persones assistents van poder participar en un concurs de fotografia que es va organitzar al final de la trobada i que va acabar amb una votació popular entre tots els assistents per escollir-ne el guanyador.

Moltes gràcies a tots els voluntaris i voluntàries per la seva dedicació!!!