Articles del Blog

PARTICIPACIÓ ALS MUNDIALS SPECIAL OLYMPICS DE 2019

Mundials-Special-OlympicsLa Rosa S. és una esportista del Club Esportiu El Vilar, de la Fundació ASPRONIS, i ha estat seleccionada per Special Olympics España per competir en els Mundials Special Olympics que se celebraran a Abu Dhabi, capital dels Emirats Àrabs, del 14 al 21 de març de 2019.

A la Rosa li agrada fer esport des de fa molts anys. Sempre havia practicat bàsquet, però des de fa un any ha descobert el bàdminton que practica a la Ciutat Esportiva de Blanes. De fet, els èxits que ha obtingut amb el bàdminton són els que li han permès que sigui seleccionada per representar aquesta modalitat als Mundials d’Abu Dhabi.

S’ha de destacar que la Rosa també ha participat als Campionats Territorials de Bàdminton de la Federació ACELL així com també en els Campionats de Catalunya d’aquesta disciplina. La darrera gran competició en la qual va participar va ser el Territori Special de la tardor passada a La Seu d’Urgell i Andorra amb molt bons resultats. Ara, en aquests moments, està molt il·lusionada a participar en els Special Olympics que se celebraran a les seus lleidatana i andorrana el pròxim mes d’octubre, abans de volar cap als Emirats Àrabs la primavera vinent. I és que la Rosa vol aprofitar totes les oportunitats per continuar entrenant-se i arribar en les millors condicions als mundials.

Hem de tenir en compte que els Mundials Special Olympics d’Abu Dhabi seran una gran cita internacional. Es creu que hi assistiran uns 7.000 esportistes, acompanyats per un total de 2.600 entrenadors. Hi haurà seleccions de tot el món en 24 disciplines esportives, entre d’altre, la natació, el bàdminton, el tenis, el bàsquet, l’handbol, el futbol, l’atletisme, el ciclisme, la gimnàstica rítmica i esportiva, el judo, el golf …