PERSONES, SUPORT I APODERAMENT

resultat-enquestes-pla-estratègicEl 10 d’octubre vam celebrar la Jornada “Persones, Suport i Apoderament” en el CaixaForum de Barcelona per presentar els resultats de les enquestes que han realitzat les persones usuàries, les famílies de Planificació de Futur, els voluntaris, les voluntàries, els centres col·laboradors, els professionals i els membres del Patronat. La informació ha servit per recollir les opinions i valoracions sobre els reptes i les prioritats que s’havien de contemplar al Pla Estratègic 2022 de la fundació.

La Sara Quiles i l’Eduard Garcia, persones usuàries, van ser les encarregades de conduir la trobada que va comptar amb la intervenció d’en Josep Tresserras, director-gerent, i en Jordi Costa, president del Patronat de la fundació.

L’acte incloïa una taula rodona dinamitzada per l’Eulàlia Balañà, patrona de la fundació, en la qual van intervenir en Dani Garcia, persona usuària, l’Anna Maria Carceller, família de Planificació de Futur, en Sergi Segarra, voluntari, la Nuria Sandín, referent social, i en Carles Dalmau, patró de l’entitat. Les persones participants, representant als diferents col·lectius que formen part de Som – Fundació, van compartir amb els assistents les accions més rellevants que proposen a la fundació per implementar als pròxims anys.

Posteriorment, l’Albert Rodríguez, membre del grup pilot que ha elaborat el Pla Estratègic 2022, va presentar les línies estratègiques, destacant que un dels reptes del Pla és facilitar la inclusió social de les persones amb discapacitat intel·lectual que atenem i apoderar-les mitjançant un procés d’accessibilitat cognitiva. Al final de la presentació, els assistents van poder fer un torn de preguntes per aclarir els temes que més els interessava.

L’acte finalitzava amb un refrigeri per poder compartir informació i experiències de les persones assistents.