PRIMER ANIVERSARI DEL PONT ALIMENTARI

Pont-Alimentari-millorar-nutrició

El Projecte Pont Alimentari, impulsat per la Fundació Banc de Recursos, compta amb dues noves incorporacions de supermercats de la cadena Consum: un situat al Mercat de Singuerlín de Santa Coloma de Gramenet i un altre a la ciutat de Lleida.

Amb aquestes col·laboracions s’ha aconseguit que 23 persones a les quals donem suport, es beneficiïn setmanalment de l’excedent de producte fresc que generen els supermercats, per alleugerir-los en les despeses i ajudar-los a estalviar.

El Projecte Pont Alimentari va començar el mes de març de 2017 i durant aquest primer any de funcionament s’ha augmentat progressivament el nombre de botigues, ampliant així l’àmbit d’actuació geogràfic. En aquests moments, 12 supermercats formen part de la xarxa de col·laboradors, situats en les següents poblacions:

• 2 Bon Preu a Barcelona
  • 3 Veritas a Barcelona, L’Hospitalet de Llobregat i Blanes
  • 6 Consum a Barcelona, L’Hospitalet de Llobregat i Santa Coloma
  • 1 Consum a Lleida

Així doncs, l’avaluació del projecte durant aquest primer any d’implementació és molt positiva, tant pel que fa a l’expansió, com pel que fa al creixement. D’altra banda, hem de destacar la implicació de tots els supermercats col·laboradors en el projecte, així com l’atenció acurada del seu personal amb les persones a qui donem suport.

Des de Som – Fundació, conjuntament amb la Fundació Banc de Recursos – Pont Alimentari, seguim treballant perquè les persones ateses per l’entitat, amb una situació econòmica precària i que estan en situació de vulnerabilitat, puguin millorar la qualitat alimentària i nutricional, i al mateix temps contribuïm en la reducció del malbaratament alimentari.