REFORÇANT L’AUTONOMIA

Lectoescriptura-persones-amb-discapacitat-intel·lectualEl 12 de juny vam acabar el taller de lectoescriptura que vam començar just després de Setmana Santa. La Rosa Tècul, voluntària, ha estat l’encarregada d’impartir les 10 sessions. Cada dimarts de 16,30 a 18 hores, un grup de quatre persones a qui la fundació dóna suport, s’han trobat a l’entitat per aprendre diverses matèries.

En un principi, es va plantejar un taller per reforçar l’alfabetització però després ha servit per anar consolidant diferents aprenentatges, des d’operacions matemàtiques bàsiques, a escriptura i ortografia senzilla. D’altra banda, ha sorgit d’una forma molt Lectoescriptura-persones-discapacitatnatural la necessitat d’incloure una part més lúdica, i s’han realitzat diferents treballs manuals, utilitzant la pintura o el fang, jocs de taula, o, inclús una sortida pel barri de Sarrià; i, amb tot això, també han trobat un espai per compartir el seu dia a dia.

En resum, entre les cinc persones que han participat en els tallers, han anat construint un espai en el qual han après, han compartit experiències i han estat còmplices del contingut què han tractat. S’han trobat tan a gust tots plegats que a l’octubre continuaran amb una nova edició incorporant nous temes!!!

Agraïm a la Rosa, la voluntària que condueix aquest taller, el temps que hi dedica i, sobretot, l’amor i la il·lusió que hi posa cada setmana!