TALLER DE MANUALITATS

Un grup de persones voluntàries de l’Associació de Voluntaris de la Caixa i de la Fundació de La Caixa, que col·laboren habitualment amb Som – Fundació, van proposar impartir un taller de manualitats nadalenques a les persones que donem suport. El taller es va realitzar el 28 de novembre, coincidint amb el tradicional berenar mensual, per a aconseguir que participessin el major nombre possible de persones usuàries.

manualitats-nadalenques-persones-amb-discapacitatL’activitat es va iniciar a les 17 hores en les instal·lacions de la Fundació Pere Tarrés, on celebrem els berenars. Prèviament havíem organitzat la disposició de les taules per a crear un espai que facilités la distribució del material i el treball en grup.

Els voluntaris i les voluntàries es van organitzar per taules per a poder dedicar més atenció a cada grup de persones usuàries i, d’aquesta manera, fomentar la seva creativitat. Començaven presentant els tipus de materials amb els quals comptaven per a seguir amb alguns exemples i recomanacions que els permetés obtenir el millor resultat.

Taller de manualitats nadalenquesD’altra banda, les persones que van arribar una mica més tard s’animaven a fer els seus propis dissenys amb l’ajuda dels seus companys i/o amb la de les persones voluntàries que impartien el taller.

Tot i que es va facilitar material molt divers, la majoria de les persones van decidir fer adorns nadalencs per a penjar en l’arbre. Les persones usuàries van gaudir molt del taller compartint l’activitat amb els seus companys i companyes.