TIEMPO DE COSECHA

practiques-companys-de-suport-

Durant els dies 13 i 14 d’octubre se celebra la primera trobada de Pràctiques admirables, sota el lema “Tiempo de cosecha” que tindrà lloc en el Rectorat de la Universitat de Còrdova. La trobada està organitzada per Plena inclusión España i Plena inclusión Andalucía, amb la col·laboració de la Universitat de Còrdova i l’associació APROSUB, i el patrocini de Fundació ONCE.

En la trobada es mostraran experiències de diverses entitats relacionades amb la qualitat de vida i la inclusió de persones amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament. A més a més, hi està prevista la participació d’experts internacionals.

Míriam F. i Juan Carlos F., professionals de som – fundació de l’àrea social i de l’àrea administrativocomptable respectivament, assistiran a la trobada per poder compartir amb altres companys experiències sobre els projectes de:

• Companys de suport, una iniciativa que facilita l’ajuda i el suport necessari a les persones amb discapacitat intel·lectual per afavorir la seva integració i promocionar la inclusió. Si vols més informació clica aquí
  • Facilitant la presa de decisions a l’esfera patrimonial, una pràctica que contempla la utilització de sistemes de suport per informar i afavorir la presa de decisions en l’àmbit patrimonial. Aquesta iniciativa la vam presentar en el seu moment a el Huerto de las Ideas en col·laboració amb les fundacions tutelars Futubide i Futudís. Més informació clica aquí

A la trobada també hi assistiran un grup de persones a les quals l’entitat protegeix i que formen part del grup de Companys de suport amb la finalitat que puguin compartir les seves vivències.

Per accedir al programa clica aquí