Articles del Blog

UNA CITA MOLT ESPERADA

Aquest mes de maig l’hem començat a bon ritme, tot celebrant la tarda del berenar en un entorn molt diferent al de l’habitual: a la Caseta de la Hermandad de los Romeros al Fòrum de Barcelona. Un any més, aquesta entitat col·laboradora ens va oferir el seu recinte per poder-nos-hi reunir amb les persones a qui donem suport, els voluntaris, les voluntàries, els membres del patronat i els professionals.

Com ja és tradicional, aquesta celebració s’inicia amb un pica-pica. I, abans que tots els assistents acabin, comencen a sonar les primeres cançons de rumbes i sevillanes. A partir d’aquí, el ritme anima a les persones més atrevides a sortir a la pista a ballar. A poc a poc, els altres ens anem animant i, de mica en mica, la pista es va omplint de grups que inicien, fins i tot, una coreografia!

No tothom ballava, ja que alguns dels assistents van preferir compartir confidències i anècdotes amb altres companys que no veuen tan freqüentment, per posar-se al dia de les novetats.

Com que una imatge val més que mil paraules, hem inclòs una selecció de fotos més àmplia a la nostra pàgina de Facebook en la qual es mostra com celebrem aquest esdeveniment tan especial i esperat. Per accedir al contingut de les imatges clica aquí

Els assistents vam gaudir de valent amb el ritme de la Feria!