Una trobada diferent

collage

Al mes d’octubre, l’equip d’autoavaluació de qualitat Feaps va fer una sessió de treball diferent a les que havíem fet fins ara. Després de diverses reunions en les quals vam començar a analitzar el punt en què es troba l’entitat i vam començar a pensar què podem fer per millorar-la, vam crear un espai més distès perquè les persones participants del grup compartíssim les nostres experiències.

Tomàquets, pernil, pa, truita de patata… Així començava la llista de la compra de l’àpat d’una trobada que va esdevenir molt especial. Després d’anar plegats al súper i de parar la taula, vam dinar mentre parlàvem de qüestions que tenien a veure, principalment, amb la nostra participació a l’entitat. Ens vam preguntar com participem a Som Fundació i cadascú/cadascuna, des de la nostra parcel·la com a persona tutelada, treballadora, voluntària o membre del Patronat, vam dir-hi la nostra.

Aquesta trobada ens ha ajudat, sens dubte, per apropar les persones participants de l’equip, una qüestió clau per millorar els llaços de confiança i, en definitiva, per millorar els resultats d’aquest projecte conjunt.

En els propers mesos continuarem recollint informació sobre què podem fer per millorar la qualitat de vida de les persones tutelades que atenem, que són el centre de totes les nostres actuacions.

Us seguirem informant de tot el procés!