Articles del Blog

VACANCES INTENSES

Pilar T Som Fundacio
La Pilar T. ha tingut la sort de viatjar a Xile a visitar a la Rosa A., la seva voluntària, que la va convidar a passar quinze dies per fer una mica de turisme. Amb la finalitat de fer-ho possible la Carmen V., auxiliar de tutela, i la seva parella en Francisco, la van acompanyar en el seu primer viatge amb avió. La Pilar estava una mica nerviosa, però es va anar tranquil·litzant a mesura que mirava per la finestra i gaudia de les vistes. A més, va tenir la sort que les hostesses la van convidar a entrar en la cabina del capità i, a partir d’aquí, tot va ser molt més relaxat.

La Rosa i en Gerardo, la seva parella, l’estaven esperant a l’aeroport de Santiago per acompanyar-la a casa seva. Calia recuperar forces perquè l’endemà començava la primera visita turística per alguns llocs de la ciutat.

El primer cap de setmana es van acostar al poble de Casablanca, situat a la zona vitivinícola per excel·lència de Xile, on van poder anar a uns cellers i assaborir unes exquisides empanades de pi. També van aprofitar per dirigir-se a Farellones, als Andes, i gaudir d’un paisatge espectacular.

diario de Pilar en Santiago.pagesJa de tornada a Santiago, encara va tenir uns dies per compartir amb la Rosa i va poder visitar diversos llocs amb encant de la ciutat. La Pilar i la Rosa van passejar per algunes tendes d’articles de regal, on la Pilar es va comprar unes arracades de lapislàtzuli, la pedra oficial de Xile.

La Rosa, voluntària, i la seva parella es van encarregar que la Pilar gaudís d’uns dies intensos, amb activitats molt diverses per Santiago i els seus voltants. Perquè no s’oblidi d’aquesta gran experiència, la Rosa li ha preparat un diari amb les fotos del viatge. Enhorabona Rosa, per la teva labor i dedicació al voluntariat!

Agraïm a la Pilar i a la Rosa que hagin compartit la seva experiència amb nosaltres.