Veure´l feliç em fa sentir realitzat

josep

En Josep vol ajudar i estimar. Per això va decidir-se a acompanyar en Pedro, una de les persones tutelades que atenem i que des de fa uns mesos forma part de la seva vida.

Ara es troba en un moment vital en què vol formar-se en l’àmbit social i fer tasques voluntàries, a Som Fundació i també a altres entitats del sector.

Avui ens explica la seva experiència amb en Pedro.

Com ha estat aquest temps de convivència amb en Pedro?
Ha estat molt bo. És cert que en Pedro és introvertit, li costa decidir-se i relacionar-se, però un cop confia en l’altra persona s´anima a fer moltes activitats.

Què heu fet junts?
Hem anat a veure una pel·lícula, al Camp Nou a veure el futbol…Tot i que de primeres transmet que no vol fer res després s’anima i s’ho passa molt bé.

I tu, com ets sents acompanyant-lo?
També m’ho passo molt bé, veure’l feliç em fa sentir realitzat. En Pedro és una persona una mica tancada i m’agrada oferir-li un espai en el qual es pugui obrir.
Ara no treballo i vull fer les coses que m’agraden. Estic fent tasques voluntàries a diversos llocs i tinc ganes d’acompanyar més persones.

Per a mi és una satisfacció sentir que estic ajudant algú.

Gràcies, Josep!