Articles del Blog

X ENCUENTRO NACIONAL DE VOLUNTARIADO TUTELAR

X Encuentro AEFT

Ja queda poc perquè un grup de set persones voluntàries, juntament amb el director-gerent i la responsable del Programa de Voluntariat de som - fundació marxin a Madrid a participar al X Encuentro Nacional de Voluntariado Tutelar.  La Asociación Española de Fundaciones Tutelares (AEFT) organitza aquest esdeveniment que se celebrarà a Madrid durant els dies  23, 24 i 25 d’octubre.   La inauguració oficial tindrà lloc el dissabte 24 d’octubre a les 10 h. a l’Edifici de les Escoles Pías (C/ Tribulete 14. Madrid).

En aquesta trobada es reuniran més de 150 persones voluntàries, procedents de les diverses entitats que formem part de l’associació, que compartiran durant els dies vinents un espai d’aprenentatge, participació i intercanvi d’experiències en l’àmbit del voluntariat tutelar. L’AEFT ha organitzat un programa molt complet, ple d’activitats diverses, amb l’objectiu que les persones voluntàries puguin treure el màxim profit d’aquesta trobada. Es podrà gaudir de la conferència “Confianza para la acción voluntaria” a càrrec del Josep M. Gasalla, un espai obert on es podran exposar i debatre temes d’interès de les persones assistents al voltant del lema amb “V de Vínculo”. A més a més, tindrà lloc el lliurament de premis de Voluntariat Tutelar, una visita turística per la ciutat i més sorpreses que faran que sigui un esdeveniment que recordaran totes i tots els participants.

L’AEFT comptarà amb el suport d’un representant del Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad; amb la presència de l’Álvaro Cuesta Martínez, vocal del Consejo General del Poder Judicial; la Teresa Palahí, secretària general de Fundación ONCE; el Santiago López, president de Plena Inclusión, el Luciano Poyato, president de la Plataforma de Voluntariado de España i el Luis Perales, president de l’AEFT.

Si voleu conèixer més detalls sobre la trobada, us facilitem l’enllaç al document que inclou tota la informació sobre aquest acte.