ACOMPANYA’M

El projecte Acompanya’m vol afrontar la problemàtica de les persones a qui donem suport, davant la necessitat de requerir un acompanyament per realitzar certes activitats com poden ser les visites mèdiques i seguiment de la salut, entrevistes de feina, visites familiars, Acompanyant-persones-amb-discapacitattràmits burocràtics, desplaçaments o fins i tot sortides de lleure …

L’objectiu general del projecte és millorar l’atenció de les persones amb discapacitat intel·lectual, ateses per Som – Fundació, que requereixen un acompanyament i que no disposen d’ingressos econòmics suficients per fer front a aquesta despesa, facilitant-los el suport d’una persona que els acompanyi per garantir la cobertura de les seves necessitats bàsiques.

S’ha de destacar que en l’àmbit de la salut és important que les persones que atenem puguin disposar d’aquest suport d’acompanyament per facilitar-los la comunicació, assegurar-los l’assistència a les visites mèdiques i que comptin amb un nexe entre la persona i el professional de la salut amb la finalitat de:

• Aconseguir que les patologies que presenten es diagnostiquin a temps i es tractin de manera correcta.
  • Seguir el tractament indicat correctament.
  • Evitar una pèrdua funcional i un deteriorament prematur.

El projecte està enfocat, majoritàriament, a la necessitat d’un acompanyament a visites i proves mèdiques però també pretén:

atencio-persones-discapacitat

• Cobrir les necessitats de relacions socials que té aquest col·lectiu.
  • Fomentar el vincle familiar promovent les visites familiars.
  • Fer més accessible la informació que reben sigui de professionals de l’àmbit sanitari o dels organismes públics per fer qualsevol tràmit burocràtic.

El programa compta amb la col·laboració de
                 Ajuntament Barcelona                 diputació-girona-       departament-salut-generalitat

Calidad Plena Inclusión ISO 9001 ONG Acreditada - Fundación Lealtad