ATENCIÓ A FAMÍLIES VULNERABLES

El projecte Atenció a Famílies en risc ofereix el suport i les ajudes necessàries per cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació, higiene, roba, medicaments o altres productes a un grup de famílies en situació de vulnerabilitat social, específicament les que tenen infants a càrrec.

suport-famílies-en-riscL’objectiu del projecte és millorar o preservar la salut i cobrir les despeses de manteniment bàsic de les famílies en situació de risc social i vulnerabilitat.

Les persones ateses per la fundació que tenen fills o filles a càrrec, en alguns casos, si reben el suport adequat, poden continuar vivint en el seu propi domicili i fer-se càrrec dels menors. Es tracta, per tant, d’afavorir al màxim la igualtat d’aquestes persones i respectar i defensar els seus drets.

Des de l’entitat donem suport a les persones amb discapacitat intel·lectual per tal de millorar la seva qualitat de vida, promovem la seva inclusió social i l’autodeterminació. El projecte contribueix al desenvolupament i al benestar de la família i dels menors que tinguin a càrrec seu.

De la mateixa forma, el projecte està alineat en la defensa dels drets del col·lectiu i en la sensibilització de la societat en general, ja que treballem en benefici d’uns drets que són universals per a tothom: el respecte, la dignitat, la igualtat, garantint un sostre, una alimentació i una atenció a la salut.

El programa compta amb la col·laboració de

suport-persones-amb-discapacitat

Calidad Plena Inclusión ISO 9001 ONG Acreditada - Fundación Lealtad