Categories: FundacióPublished On: 27 de març de 2020

Davant la greu situació sanitària generada pel coronavirus ens hem vist obligats a prendre una sèrie de mesures per garantir l’atenció de les persones amb discapacitat intel·lectual a qui donem suport i complir amb les disposicions contemplades en l’Estat d’Alarma.

Atenció personalitzada

Per tal de complir amb les normes dictades per Sanitat i poder seguir fent la nostra feina s’ha designat un grup de professionals que, en torns alternatius, puguin atendre les persones que venen a les oficines de Som – Fundació de 9 h a 17 h de dilluns a dijous i de 9 h a 15 h el divendres. A més, l’equip d’urgències continua atenent les situacions que es plantegin fora d’aquest horari.

La resta de l’equip professional de la fundació realitza teletreball i ha intensificat els suports telefònics i de videotrucada amb les persones usuàries per solucionar els dubtes que els inquieten. Tot tenint una cura especial per les persones que estan a les residències.

Per a qualsevol consulta ens podeu contactar a través de:

• Telèfon:    93.298.03.01
    De dilluns a dijous de 9 h a 17 h i el divendres de 9 h a 15 h
  • Correu electrònic:    informacio@somfundacio.org
  • Correus habituals dels equips de suport

En l’atenció domiciliària es realitzen les visites estrictament imprescindibles per a lliurar l’alimentació i la medicació que necessiten les persones a qui donem suport.

Les persones voluntàries també hi són

En aquests moments tan complicats en els quals la relació és tan important, les persones voluntàries continuen mantenint el contacte per telèfon i videotrucada amb la persona que acompanyen habitualment en activitats d’oci i informen la responsable del Programa de Voluntariat si detecten qualsevol incidència.

Mesures de prevenció

Es restringeix l’accés a les oficines a les persones que no formen part de la fundació i se’ls atén entre les dues portes d’accés que disposem, tant a persones usuàries com les que puguin venir a l’entitat, prenent prèviament les mesures de prevenció: màscara i guants.