Categories: Sin categoríaPublished On: 18 de març de 2021

L’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat (IMPD) compta amb les persones amb discapacitat i les entitats que les representen per treballar per una Barcelona accessible i inclusiva.

Enguany, han de seleccionar a les persones que formaran part del nou Consell Rector de l’Institut i han decidit fer unes eleccions per escollir a les 10 persones amb discapacitat o diversitat funcional de la ciutat que representaran a aquest col·lectiu.

Aquestes 10 persones podran proposar i decidir com han de ser els serveis i les accions municipals que els afectin directament.

eleccions-consell-rector-impdLa Carme P. ha decidit presentar-se a aquestes eleccions amb el suport de Som – Fundació. Ella té molt clar que és una oportunitat per millorar la ciutat per a totes les persones que visquin a Barcelona, independentment de les seves capacitats.

Afirma que a través de la seva experiència i les seves vivències pot aportar moltes idees al Consell Rector per millorar la mobilitat de les persones. La seva discapacitat no li ha impedit mai fer coses, però és conscient dels inconvenients que ha trobat a l’hora de moure’s per la ciutat en una cadira de rodes: esglaons, cotxes mal aparcats, … o fins i tot no ha trobat una informació accessible sobre els serveis que l’interessaven.

La Carme és una persona molt activa i li agrada participar en activitats del barri. Ha col·laborat amb la Comissió de persones amb discapacitat del Casc Antic per disminuir les barreres arquitectòniques de la zona i sensibilitzar a les persones del veïnat sobre la necessitat de crear espais accessibles.

També va tenir la possibilitat d’intervenir en un reportatge de TV3 sobre sexe afectivitat, on va compartir la seva experiència i va explicar la importància que tenen les relacions afectives en les persones amb discapacitat intel·lectual.

La Carme té les idees molt clares, és molt activa i molt reivindicativa. Estem segurs que, si surt escollida, farà una gran feina amb la resta de persones que formin part del Consell Rector.

Descobrir el seu perfil
Llegir el seu Programa Electoral