El Coses Nostres es transforma en un magazín bimensual en lectura fàcil

És més atractiu, ofereix més contingut i, sobretot, és més accessible. El butlletí informatiu Coses Nostres ha experimentat una important metamorfosi i s’ha convertit en una revista bimensual en lectura fàcil, que s’envia en format físic a les persones que donem suport i a les famílies del programa de Planificació de Futur. També es pot consultar per internet a la plataforma Issuu i a la nostra pàgina web. En aquesta edició, parlem de diversitat sexual i discapacitat.

Coses Nostres en plataforma issuu

Com ja sabeu, l’any 2009 vam començar a editar el Coses Nostres. En aquell moment, va ser concebut com un butlletí informatiu amb les principals novetats que es duien a terme a Som — Fundació. Aquesta publicació anava dirigida, principalment, a les persones usuàries i a les famílies del programa de Planificació de Futur. Amb el temps, el Coses Nostres va anar mutant: vam canviar la tipografia, els colors i el disseny. A més, cada vegada teníem més coses que explicar i volíem assegurar-nos que aquesta informació fos accessible a tothom.

Accessibilitat cognitiva
L’any 2020 vam engegar el programa d’Accessibilitat Cognitiva, una iniciativa concebuda per facilitar l’accés a la informació, al coneixement i a la cultura a les persones a qui donem suport. Es tracta d’un grup de treball format per professionals de Som — Fundació i persones usuàries que es reuneix periòdicament amb l’objectiu d’adaptar a lectura fàcil tota la documentació que generem, en format físic o digital, i adoptar formes de comunicació que superin les barreres comprensives de les persones amb discapacitat intel·lectual.

A conseqüència d’això, aquest 2021, el Coses Nostres ha experimentat una transformació radical i definitiva: s’ha convertit en un magazín bimensual de 12 pàgines editat en lectura fàcil.

En aquesta edició a la portada hi ha la història d’en Toni, amb motiu de la celebració del Dia de l’Orgull LGTB. Toni és una persona a qui donem suport que, als 19 anys, es va adonar que li agradaven els homes, i explica els suports que va tenir de Som — Fundació i de les persones que li fan costat per expressar i viure la seva sexualitat amb llibertat.

Esperem que us agradi!

Calidad Plena Inclusión ISO 9001 ONG Acreditada - Fundación Lealtad