LA TRANQUIL·LITAT ÉS IMPORTANT

La M. Carme S. viu a Terrassa amb la Victòria C., la seva tia. Ambdues reben el suport de Som – Fundació, que també s’encarrega de coordinar els serveis que suport-persones-amb-discapacitatnecessiten diàriament d’altres entitats per garantir la seva qualitat de vida.

Fa un any que la M. Carme s’ha prejubilat i troba a faltar les seves companyes de feina. Aquesta situació va provocar que l’equip de l’àrea social que l’atén, format per la Noemí Martínez i en Xavi Ros, li plantegés la pràctica d’activitats lúdiques per fomentar la sociabilització.

Va començar a anar tres dies per setmana a l’Associació Estel, en la qual practica unes de les activitats que més li agraden: la música i el teatre. En aquests moments, està molt il·lusionada perquè participarà a la funció de teatre que han preparat durant aquestes últimes setmanes i, a més, imitarà a la Rocío Dúrcal en una actuació musical.

D’altra banda, també van acordar realitzar una activitat esportiva i la M. Carme va escollir la natació.

Fa algun temps va realitzar un curs d’informàtica i s’ha aficionat a utilitzar l’ordinador. En l’entrevista ens comentava que així pot estar al dia dels esdeveniments que se celebren a Terrassa.

Amb tantes ocupacions encara troba temps per fer algunes tasques a casa i ajudar a la seva tia que té 93 anys. La M. Carme indicava que gràcies al suport de la fundació pot participar en les activitats que li agraden i relacionar-se amb altres persones.

suport-persones-discapacitat-intel·lectualEn Xavier Ros, auxiliar de tutela, la visita cada setmana per acompanyar-la a comprar,  solucionar incidències o realitzar gestions diverses. La M. Carme està molt contenta amb en Xavi perquè, després de tant de temps, ja li té confiança i pot comentar-li tot el que li preocupa. No obstant això, destaca que el que més aprecia de la fundació és la tranquil·litat que li dóna saber que la seva tia està ben cuidada.

Ara està esperant ja el moment de marxar de vacances amb les seves germanes que estiuegen en un poblet d’Osca, on podrà gaudir d’un temps més fresquet.

Gràcies per compartir la teva experiència amb nosaltres!