PONT ALIMENTARI

consum-solidari-persones-discapacitat-intel.lectual

El projecte Pont Alimentari és una iniciativa solidària de la Fundació Banc de Recursos que pretén reduir el malbaratament alimentari. Gràcies a l’acord de col·laboració entre ambdues entitats, les persones a qui donem suport poden accedir a l’aprofitament de l’excedent d’aliments frescos o cuinats que generin els supermercats o empreses de càtering i restauració.

Des de Som – Fundació, conjuntament amb la Fundació Banc de Recursos, treballem perquè les persones ateses per l’entitat, amb una situació econòmica precària i que estan en situació de vulnerabilitat, puguin millorar la qualitat alimentària i nutricional, i al mateix temps contribuïm en la reducció del malbaratament alimentari.

La tasca que contempla el Pont Alimentari ens permet vetllar d’una manera nova pel benestar i els interessos de les persones que atenem. Seguim destinant esforços per millorar la qualitat de vida de les persones a les quals donem suport.

Veure dades de supermercats i botigues col·laboradores

Calidad Plena Inclusión ISO 9001 ONG Acreditada - Fundación Lealtad