SOM COMPANYS

El projecte pretén que les persones amb discapacitat intel·lectual ateses per Som – Fundació, amb un grau alt d’autonomia, disposin d’un espai per poder relacionar-se amb altres companys i companyes amb la finalitat de:

• impulsar les relacions socials de les persones a qui donem suport
  • fomentar l’apoderament promovent que prenguin les seves pròpies decisions
  • augmentar el sentiment de pertinença amb la fundació
  • millorar la seva qualitat de vida

El projecte Som Companys té per objectiu impulsar les relacions socials, Som-Companys-ampliant-xarxa-social-discapacitatpromoure l’apoderament i fomentar l’oci inclusiu de les persones a qui donem suport mitjançant la creació d’un espai que els permeti compartir experiències i activitats lúdiques i/o culturals.

Som Companys va néixer com un grup obert, però amb un mínim compromís, és a dir, que les persones usuàries han de comprometre’s a assistir a les reunions periòdiques que es realitzen. El lloc de trobada habitual és la fundació i, en funció del tipus d’activitat que s’organitza, es queden a l’entitat o s’adrecen a l’espai lúdic o cultural de la ciutat que el grup ha escollit prèviament.

Des de la seva creació, el grup ha creat un espai propi en què decideixen les activitats que volen fer, els temes que volen debatre i, sobretot, les experiències que volen compartir amb la resta d’assistents.

Accedir a la valoració que els membres del grup han realitzat sobre el projecte

El programa compta amb la col·laboració de
                      Ajuntament Barcelona

Calidad Plena Inclusión ISO 9001 ONG Acreditada - Fundación Lealtad